20160421 lectura facil 1

Preview:

DESCRIPTION

Llista de documents de lectura fàcil (abril 2016)

Citation preview

♦ Barbal, Maria. Pedra de tartera. LF Bar ♦ Carbó, Joaquim. La Casa sota la sorra. LF Car ♦ Defoe, Daniel. Robinson Crusoe. LF Def ♦ Doyle, Arthur Conan, Sir. El Gos dels Baskerville. LF

Doy ♦ Dumas, Alexandre. Els Tres mosqueters. LF Dum ♦ Flores, Montse. L'Aigua del Rif. LF Flo ♦ Galindo, Froilà Alexandre. Jerusalem. LF Gal ♦ García Ablanedo, Eduardo. Tocando el cielo : más allá de la cancha de baloncesto. LF 796.323 Gar ♦ Homer. L'Odissea. LF Hom ♦ Kipling, Rudyard. El Llibre de la selva. LF Kip ♦ Kipling, Rudyard Capitans valents. LF Kip ♦ Lazarillo de Tormes. LF Laz ♦ Leroux, Gaston. El Misteri de l'habitació groga. LF Ler ♦ Mar�, Núria. Trampa de fuego. LF Mar ♦ Mar�, Núria. Les Mateixes estrelles. LF Mar ♦ Melville, Herman. Moby Dick. LF Mel ♦ Morpurgo, Michael. Cavall de guerra. LF Mor ♦ Niubó Prats, Fina. El Nou món de la Sandy. LF Niu ♦ Sco+, Walter. Ivanhoe. LF Sco ♦ Sellés i Pons, M. dels Àngels. Pasión por la ópera : el roman(cismo y la música de Giuseppe Verdi. LF 92(Ver) Sel ♦ Stoker, Bram. Dràcula. LF Sto ♦ Tortajada, Anna. Nahid, la meva germana afganesa. LF Tor ♦ Twain, Mark. Las Aventuras de Huckleberry Finn. LF Twa ♦ Wells, H. G. L'Home invisible. LF Wel