1
Barbal, Maria. Pedra de tartera. LF Bar Carbó, Joaquim. La Casa sota la sorra. LF Car Defoe, Daniel. Robinson Crusoe. LF Def Doyle, Arthur Conan, Sir. El Gos dels Baskerville. LF Doy Dumas, Alexandre. Els Tres mosqueters. LF Dum Flores, Montse. L'Aigua del Rif. LF Flo Galindo, Froilà Alexandre. Jerusalem. LF Gal García Ablanedo, Eduardo. Tocando el cielo : más allá de la cancha de baloncesto. LF 796.323 Gar Homer. L'Odissea. LF Hom Kipling, Rudyard. El Llibre de la selva. LF Kip Kipling, Rudyard Capitans valents. LF Kip Lazarillo de Tormes. LF Laz Leroux, Gaston. El Misteri de l'habitació groga. LF Ler Mar, Núria. Trampa de fuego. LF Mar Mar, Núria. Les Mateixes estrelles. LF Mar Melville, Herman. Moby Dick. LF Mel Morpurgo, Michael. Cavall de guerra. LF Mor Niubó Prats, Fina. El Nou món de la Sandy. LF Niu Sco+, Walter. Ivanhoe. LF Sco Sellés i Pons, M. dels Àngels. Pasión por la ópera : el roman(cismo y la música de Giuseppe Verdi. LF 92(Ver) Sel Stoker, Bram. Dràcula. LF Sto Tortajada, Anna. Nahid, la meva germana afganesa. LF Tor Twain, Mark. Las Aventuras de Huckleberry Finn. LF Twa Wells, H. G. L'Home invisible. LF Wel

20160421 lectura facil 1

Embed Size (px)

DESCRIPTION

Llista de documents de lectura fàcil (abril 2016)

Citation preview

Page 1: 20160421 lectura facil 1

♦ Barbal, Maria. Pedra de tartera. LF Bar ♦ Carbó, Joaquim. La Casa sota la sorra. LF Car ♦ Defoe, Daniel. Robinson Crusoe. LF Def ♦ Doyle, Arthur Conan, Sir. El Gos dels Baskerville. LF

Doy ♦ Dumas, Alexandre. Els Tres mosqueters. LF Dum ♦ Flores, Montse. L'Aigua del Rif. LF Flo ♦ Galindo, Froilà Alexandre. Jerusalem. LF Gal ♦ García Ablanedo, Eduardo. Tocando el cielo : más allá de la cancha de baloncesto. LF 796.323 Gar ♦ Homer. L'Odissea. LF Hom ♦ Kipling, Rudyard. El Llibre de la selva. LF Kip ♦ Kipling, Rudyard Capitans valents. LF Kip ♦ Lazarillo de Tormes. LF Laz ♦ Leroux, Gaston. El Misteri de l'habitació groga. LF Ler ♦ Mar�, Núria. Trampa de fuego. LF Mar ♦ Mar�, Núria. Les Mateixes estrelles. LF Mar ♦ Melville, Herman. Moby Dick. LF Mel ♦ Morpurgo, Michael. Cavall de guerra. LF Mor ♦ Niubó Prats, Fina. El Nou món de la Sandy. LF Niu ♦ Sco+, Walter. Ivanhoe. LF Sco ♦ Sellés i Pons, M. dels Àngels. Pasión por la ópera : el roman(cismo y la música de Giuseppe Verdi. LF 92(Ver) Sel ♦ Stoker, Bram. Dràcula. LF Sto ♦ Tortajada, Anna. Nahid, la meva germana afganesa. LF Tor ♦ Twain, Mark. Las Aventuras de Huckleberry Finn. LF Twa ♦ Wells, H. G. L'Home invisible. LF Wel