Transcript
Page 1: Guia de Lectura Fàcil (LF)

En aquesta guia de lectura us presentem una selecció de materialde Lectura Fàcil (llibres i CD d’àudio) adreçat a infants i adults, que trobareu a la nostra biblioteca. 

En aquesta selecció trobem llibres de Lectura Fàcil elaborats amb especial cura per ser llegits i entesos per persones que tenen dificultats lectores. Així com audiollibres, llibres en lletra gran per a gent que té dificultats visuals, en Braille i en llenguatge de signes per a persones sordes. 

Biblioteca Les Corts - Miquel Llongueras Abril, 2014 Riera Blanca, 1-3 08028 Barcelona Tel. 93 449 31 07 Correu-e. [email protected] www.bcn.cat/bibmllongueraswww.facebook.com/bibmllongueras

Page 2: Guia de Lectura Fàcil (LF)

DOCUMENTS DE LECTURA FÀCIL INFANTILS 

AUDIOLLIBRES 

I* Dic (Llibre + CD) Dicovskiy, Sylviana A la granja Barcelona: Abadia de Montserrat, 2009  I* Har (Llibre + CD) Harmonia: música i imatges per a estimular i relaxar el teu nadó : [nens de 3 a 30 mesos i pares]  Madrid: Macmillan, cop. 2009   I* Kal (Llibre + CD) Kali y el elefante blanco: [un cuento popular de la India]  Boadilla del Monte: SM, 2008  I* Tor (Llibre + CD) Toro, Oriol  La Lluna, la pruna  Barcelona: La Galera, 2009 

 I** Hi h (Llibre + CD) Hi havia una vegada...: els contes de sempre Vic: Eumo: Universitat de Vic, 2008  I** Nor (Llibre + CD) Norac, Carl  Swing Café  [Madrid]: Kókinos, cop. 2010  I** Rei Els Reis d'Orient : narració d'origen bíblic  Barcelona: La Galera, 2009  IE May Mayo, Diana  The House that Jack Built  Bath: Barefoot Books, 2007 

 I78(Cas) Obi (Llibre + CD) Obiols, Anna  Pau Casals: el col∙leccionista de pipes  Barcelona: Bellaterra Música, DL 2009 

Page 3: Guia de Lectura Fàcil (LF)

LLIBRES LECTURA FÀCIL 

  

ILF Alb Alba Rosada: la princesa que es va enamorar del mar  Barcelona: Abadia de Montserrat, 2007  ILF Ver Bernal, M. Carme  Tant de gust de conèixer‐lo, senyor Maragall Barcelona: Abadia de Montserrat, 2006  ILF Com Compta fins a cinc : conte indi  Barcelona: Abadia de Montserrat, 2003  ILF Eli L'Elionor i les oquetes del rei Maó  Barcelona: Abadia de Montserrat, 2010  ILF Fil La Filla del carboner  Barcelona: Abadia de Montserrat, 2012  ILF Gri Grimm, Jacob: Grimm, Wilhelm  La Germana dels set corbs  Barcelona: Abadia de Montserrat, 2012  ILF Kip Kipling, Rudyard  El Libro de la selva  Barcelona [etc.]: Castellnou, 2006  ILF Map El Maputxe sense ombra : conte maputxe  Barcelona: Abadia de Montserrat, 2004  ILF Mil Sarazad i les mil i una nits  Barcelona: Abadia de Montserrat, 2007  ILF Nic Nicolás va de compras  Sevilla: Kalandraka : BATA, cop. 2010  ILF Pri La Princesa malalta  Barcelona: Abadia de Montserrat, 2010 

Page 4: Guia de Lectura Fàcil (LF)

 ILF Vin Vint‐i‐quatre receptes d'arreu  Barcelona: Abadia de Montserrat, 2004 

 

LLIBRES EN BRAILLE I LLENGUATGE DE SIGNES    

 BI Cot Cottin, Menena  El Llibre negre dels colors  Barcelona; Madrid: Libros del Zorro Rojo, 2008 

 ILS BalBalada, MontserratL’home més valent del món Vilanova i la Geltrú: El Cep i la Nansa, 2008  ILS Bal Balada, MontserratQuin embolic còsmic Vilanova i la Geltrú: El Cep i la Nansa, 2009  ILS Bal Balada, MontserratUn Rei molt tossut Vilanova i la Geltrú: El Cep i la Nansa, 2012  ILS Cas Casas, Lola Tot l’any Vilanova i la Geltrú: El Cep i la Nansa, 2010  ILS Gil Gilbert, Trinitat En Xim de les olles i el tiramisú Vilanova i la Geltrú: El Cep i la Nansa, 2010  ILS Lar Larreula, Enric El Fabricant de fum Vilanova i la Geltrú: El Cep i la Nansa, 2009  ILS Min Minella, Marta D’amagatotis Vilanova i la Geltrú: El Cep i la Nansa, 2008 

Page 5: Guia de Lectura Fàcil (LF)

 ILS Ort (també en castellà) Ortega, Juan M'he perdut!Vilanova i la Geltrú: El Cep i la Nansa, 2007  ILS Ort  Ortega, Juan La Nit de Reis d’en Pau Vilanova i la Geltrú: El Cep i la Nansa, 2008  ILS Pei (també en castellà) Peix Cruz, Susana El Secret de la lluna Vilanova i la Geltrú: El Cep i la Nansa, 2008  ILS Pei  Peix Cruz, Susana El Sol fa tard Vilanova i la Geltrú: El Cep i la Nansa, 2011  ILS Rib Ribas Figueras, Miquel Petita història d’un tovalló groc descolorit Vilanova i la Geltrú: El Cep i la Nansa, 2010 

 

DOCUMENTS DE LECTURA FÀCIL ADULTS 

AUDIOLLIBRES 

CD 6.GOY 13 Goytisolo, Juan Telón de boca Barcelona: Círculo de lectores [etc.], 2006 

 CD 6.LLU 12 La Llum de la paraula poesia escrita per discapacitats visuals de l'ADVC  [Barcelona]: Asociación Discapacidad Visual Cataluña, [2011]  CD 6.MAR 13 Martorell, Joanot Tirant el Blanc Barcelona: A cau d'orella, DL 2005

Page 6: Guia de Lectura Fàcil (LF)

 CD 6.ROD 14 Rodoreda, Mercè Dotze dames i una reina les grans actrius de l'escena catalana interpreten Rodoreda Barcelona: Enciclopedia Catalana, cop. 2009 CD 6.VIN 12 Vinyoli, Joan Joan Vinyoli Barcelona : Zanfonia, cop. 2000

 

LLIBRES LECTURA FÀCIL     

LF Bar Barbal, Maria Pedra de tartera  Barcelona: Educaula, 2009 LF Car Carbó, Joaquim La Casa sota la sorra  Barcelona: Educaula, 2009

 LF Mar Martí, Núria Bajo el mismo cielo: el Winnipeg rumbo a Chile  Barcelona: La Mar de Fàcil, 2011

 LF Sha Shakespeare, William Romeo i Julieta  Barcelona: Castellnou, 2009  LF Ste Stevenson, Robert Louis L'Illa del tresor  Barcelona: Biblioteca Hermes, 2005 LF 91(026)(46.71Bar) Bon Bonafont, Rosa Coneixes Barcelona?  Barcelona: Mediterrània, 2004

    

Page 7: Guia de Lectura Fàcil (LF)

LLIBRES LLETRA GRAN     

 GN Bar Barril, Joan Tots els ports es diuen Helena  Barcelona: Edicions 62, 2011 GN Cab Cabré, Jaume Viatge d'hivern  Barcelona: Edicions 62, 2010

GN Leo Leon, Donna Justícia uniforme  Barcelona: Edicions 62, 2011

 GN Mon Moncada, Jesús El Cafè de la Granota  Barcelona: Edicions 62, 2011 

 GN Tei Teixidor, Emili Pa negre  Barcelona: Edicions 62, 2011 

  


Recommended