Upload
mtalaverxtec
View
3.200
Download
5
Embed Size (px)
Citation preview
LA PAULA MENJA ESPAGUETIS
La Paula és una noia jove que té 23 anys. És de Girona, però viu a Barcelona amb la seva germana Maria.La Paula és infermera i treballa en un hospital de Barcelona.La Paula és una noia molt maca i molt
simpàtica. És alta i prima. Té el cabell ros i té els ulls blaus. Avui dina en un restaurant. Menja espaguetis amb tomàquet perquè li agraden molt. També li agrada menjar la verdura i el peix. Li agraden molt totes les fruites, però les que més li agraden són la síndria i les maduixes.Avui per la tarda té festa a la feina i anirà a comprar uns pantalons amb la seva germana .
Aula acollida Institut Carles Vallbona
Contesta les següents preguntes:
1- Com es diu la noia?
2- Quants anys té?
3- On viu?
4- Amb qui viu?
5- D'on és?
6- De què fa?
7- On treballa?
8- Com és la Paula?
9- Com són els seus ulls?
Aula acollida Institut Carles Vallbona 2
10- Com és el seu cabell?
11- Com va vestida?
12- Què menja avui?
13- On menja avui?
14- Amb què es menja els espaguetis?
15- Què li agrada menjar també?
16- Quines fruites li agraden més?
17- On anirà aquesta tarda?
18- Per què?
Aula acollida Institut Carles Vallbona 3
DICTAT:
Escriu les paraules que has escrit malament:
Aula acollida Institut Carles Vallbona 4
Ara, escriu un text semblant, però més curt, a partir d'aquestes imatges:
Aula acollida Institut Carles Vallbona 5
Aula acollida Institut Carles Vallbona 6